Kraj

SAR chce przyjąć kolejne agencje interaktywne

Głosowanie na walnym zgromadzeniu SAR, które odbędzie się na przełomie lutego i marca przyszłego roku, rozstrzygnie o członkostwie trzech agencji interaktywnych.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozpatruje przyjęcie do swoich struktur trzech agencji działających w obszarze usług interaktywnych. Ich nazw nie udało nam się ustalić. O ich oficjalnym przyjęciu zadecyduje walne zgromadzenie SAR zaplanowane na przełom lutego i marca przyszłego roku.

Decyzja walnego zgromadzenia jest ostatnim, trzecim etapem przystępowania nowych podmiotów do stowarzyszenia. Pierwszy etap polega na spotkaniu kwalifikacyjnym firmy z dyrektorem zarządzającym SAR. Kolejny składa się z prezentacji agencji przed zarządem stowarzyszenia.

Przypomnijmy, że do tej pory do SAR przystąpiły tylko trzy agencje interaktywne: Digital One, Hypermedia Isobar i K2. Większość agencji interactive zgromadzonych jest w Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.