Kraj

SAR planuje badanie satysfakcji klienta obejmujące domy mediowe i agencje reklamowe

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych pracuje nad projektem badania satysfakcji klienta. Obejmie ono zarówno domy mediowe, jak i agencje reklamowe zrzeszone w...

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych pracuje nad projektem badania satysfakcji klienta. Obejmie ono zarówno domy mediowe, jak i agencje reklamowe zrzeszone w tej organizacji. Realizację badania powierzono agencji badawczej IQS & Quant Group. Obecnie prowadzone są rozmowy nad sposobem realizacji badania i jego kształtem. Paweł Tyszkiewicz, dyr. generalny SAR, powiedział, że SAR zdecydował się przeprowadzić takie badanie, ponieważ chce więcej wiedzieć o środowisku reklamy i mediów w Polsce i dostarczyć wewnętrznej wiedzy agencjom i domom mediowym. Nie ustalono, czy badanie będzie prowadzone cyklicznie. Nieznana jest także data ukazania się wyników pierwszego badania. Przypomnijmy, że niezależne badanie satysfakcji klienta dotyczące agencji reklamowych i domów mediowych prowadzi od lat Millward Brown SMG/KRC na zlecenie naszego magazynu. Paweł Tyszkiewicz nie odpowiedział na pytanie, czym się będzie różniło badanie zlecane przez SAR od badania realizowanego przez SMG/KRC. (MKS)