Kraj

Scholz & Friends i Media Direction OMD realizują nową kampanię marki Plush

Obejmuje ona TV, internet, radio i OOH.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtMCekwJeiEc%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, rozpoczyna nową odsłonę kampanii reklamowej swojej taniej marki Plush. Obejmie ona telewizję, internet, radio, OOH (citylighty). Kreację przygotowała agencja Scholz & Friends, scenariusz napisali Marcin Mroczek i Andrzej Błachut, za produkcję odpowiadało studio TFP Sp. z o.o. (producent Ryszard Kłosowski), a postprodukcją zajęło się studio Human Arc. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.