Kraj

Schulz Brand Friendly i Imagine dla Mitsubishi Motors

Działania promocyjne mają na celu poinformowanie klientów o korzyściach przy zakupie modelu Mitsubishi ASX.

Schulz Brand Friendly i Imagine dla Mitsubishi Motors
Pod hasłem “Rozpocznij przygodę” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors.

Działania promocyjne mają na celu poinformowanie klientów o korzyściach przy zakupie modelu Mitsubishi ASX i zachęcenie klientów do wizyty na stronie WWW oraz w autoryzowanych salonach Mitsubishi Motors w okresie wakacyjnym. W ramach oferty promocyjnej klient ma możliwość zyskania 10 tys. zł. Częścią oferty jest zaproszenie na oficjalny Zlot Mitsubishi, organizowany po raz pierwszy przez markę w połowie września bieżącego roku. Firma reklamuje się za pośrednictwem  internetu wraz z urządzeniami mobilnymi i kanałami social media oraz radia i TV.

Kampanię przygotowały i realizują agencje Starcom, Imagine, Schulz i Kahuna Love.