Kraj

Schulz Brand Friendly i TBM czwarty rok razem

Agencja i producent przekąsek przedłużają współpracę.

Schulz Brand Friendly i TBM czwarty rok razem
Firma TBM, producent chrupek i przekąsek, która ma w portfolio takie marki, jak Łapsy, Crunchlighty czy Tygryski, przedłużyła współpracę z krakowską agencją Schulz Brand Friendly. 
Jak przekonuje biuro prasowe agencji, marka Tygryski w kategorii Chrupek i Prażynek odnotowała procentową zmianę sprzedaży wartościowej na poziomie aż 47 proc. w okresie 2016 vs. 2015 (źródło: TBM za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego). W ubiegłym roku została wyróżniona nagrodą Przebój FMCG 2017. Agencja Schulz Brand Friendly odpowiadała m.in. za obsługę PR, kampanię TV oraz digital marki. Współtworzyła również strategię dla gamingowej wersji chrupek Non Stop – Non Stop Gaming oraz przeprowadziła kampanię, w której wziął udział czołowy youtuber gamingowy – ReZigiusz. Prowadziła także całoroczną obsługę social media wszystkich marek z portfolio TBM.
W 2018 r. agencja Schulz Brand Friendly będzie kontynuowała współpracę z firmą TBM w zbliżonym zakresie.