Kraj

Schulz Brand Friendly z kampanią dla marki Joanna

Ruszyła kampania z udziałem celebrytów i influencerów.

Pod hasłem “Twórz stylizacje, rób pielęgnację!” ruszyła kampania nowej linii produktów Laboratorium Kosmetycznego Joanna z serii Styling Effect. Wśród zaangażowanych są gwiazdy takie jak Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski oraz Tomasz Barański. Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Schulz Brand Friendly. 

Influencerzy będą testować produkty, a wybrani podejmą wyzwanie “Twórz stylizacje, rób pielęgnację”, w ramach którego opublikują w swoich kanałach propozycje stylizacji włosów z wykorzystaniem produktów z serii Styling Effect. Dodatkowo zorganizują konkursy zachęcające obserwatorów do zaprezentowania własnych pomysłów na fryzury. 

Cała kampania dodatkowo została wzmocniona wysyłkami kreatywnymi, kampanią testową produktów, kontentem eksperckim na portalach kobiecych, reklamą na platformie Tik-Tok oraz działaniami w social mediach.