Zagranica

Seamless z kampanią "Bigger heroes"

Firma zajmująca się dostarczaniem jedzenia nowojorczykom podkreśla ich wielkie ambicje.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8av5ZMch79M%22%7D
W Nowym Jorku wystartowała kampania firmy Seamless, specjalizującej się w dostarczaniu jedzenia do domów. Spot podkreśla  rozmach architektoniczny Nowego Jorku, ale ostatni kadr spotu podkreśla, że nowojorczycy mimo wielkiego ego w większości mieszkają jednak na małych przestrzeniach. Na tyle małych, że uniemożliwiają im swobodne gotowanie.
Za kreację spotu odpowiada BBH. Spot będzie emitowany w kinach.

(Campaign)