Kraj

Seat nawiązał współpracę z Procter & Gamble

100 egzemplarzy miejskich aut hiszpańskiej marki - modeli Mii - wyjedzie na polskie ulice w barwach floty giganta kosmetycznego Procter & Gamble.

Seat nawiązał współpracę z firmą Adecco, której końcowym klientem jest Procter & Gamble – gigant branży kosmetycznej i właściciel takich marek, jak Head & Shoulders, Gillette czy Duracell. Dzięki umowie hiszpańska marka dostarczy firmie aż 100 modeli Seata Mii, które z car parku trafią wprost w ręce doradców handlowych P&G.

Umowa pomiędzy marką Seat a firmą Adecco (lider doradztwa personalnego) jest częścią projektu, dzięki któremu Adecco będzie rozwijać umiejętności pracowników oraz dostarczać im niezbędne narzędzia do pracy, w tym służbowe samochody.

Nad nawiązaniem flotowej współpracy czuwał warszawski diler Autogala. Jako lider projektu salon przekaże firmie Procter & Gamble większość ze 100 modeli SEAT Mii – tam też 13 sierpnia odbędzie się symboliczne przekazanie samochodów. Resztę pojazdów dostarczą pozostałe Autoryzowane Salony Dealerskie Seat znajdujące się na terenie całej Polski.