Kraj

Selfie McDonald's zaraz po prowokującej promocji Burger Kinga

Przedstawiciele "Złotych Łuków" twierdzą, że zbieżność dwóch akcji jest przypadkowa.

McDonald’s prowadzi w Facebooku konkurs pod hasłem “Ja i McDonald’s”. Zadaniem uczestników jest zrobienie autoportretu, w taki sposób aby wyrazić swoje gorące uczucia do marki. Nagrody to karty zniżkowe do restauracji. Konkurs koordynuje agencja 24/7 Communication.

Akcja ta wystartowała niemal w tym samym czasie co projekt Burger Kinga (AmRest). Zadaniem było zrobienie zdjęcia w koronie Burger King przy kasie McDonald’s. Autorzy pięciu najlepszych fotografii otrzymali kupony na darmowe kanapki Whooper. Pozostałe osoby, które wykonały takie zdjęcie i pokazały je kasjerowi w Burger Kingu, otrzymały 30 proc. zniżki na wybrane zestawy.

– Pomysł na ten konkurs zrodził się wiele tygodni temu, kiedy głośno było o słynnej “selfie” z gali Oscarów i “autoportrecie komórkowym” pewnego polityka zrobionym na Majdanie. Jak to bywa, konieczność wsparcia na fanpage’u dla kolejnych promocji sprawiała, że start tej zabawy dla fanów był wciąż odkładany w czasie. W końcu uznaliśmy, że najwyższy czas ją odpalić, nie oglądając się na przypadkową zbieżność czasową z działaniami naszej konkurencji – mówi Dominik Szulowski, public relations manager McDonald’s Polska.