Kraj

Sephora wprowadza nową linię kosmetyków

Sieć inwestuje w nowy design i zdecydowane kolory opakowań.

Sephora wprowadza nową linię kosmetyków
Nowa kolekcja kąpielowa dostępna jest w nowych opakowaniach, projektowanych przez designerów. Nowością produktową są kapsułki do kąpieli w opakowaniach przypominających kapsułki do ekspresów do kawy.

W skład nowej linii kąpielowej wchodzą: żel pod prysznic i do kąpieli, kremowy żel pod prysznic, kapsułki do kąpieli, musujące kostki do kąpieli, peeling do ciała, nawilżające mleczko i balsam do ciała, woda toaletowa i świeca zapachowa. Kosmetyki występują w 14 wariantach zapachowych, z których 8 to nowości: kwiat pomarańczy, piwonia, jagoda, laguna, cytryna z werbeną, mango, toffi i kwiat bawełny. 

Klienci, którzy dokonają zakupu za min. 80 zł w sieci perfumerii, będą mieli możliwość zabrać swoje zakupy w pudełku zaprojektowanym przez Karima Rashida. Pojemnik będzie dostępny w sprzedaży od 27 sierpnia. Projektant przygotował już tysiące prac dla klientów z całego świata, m.in. dla Samsunga, Alessi, Kenzo, Hugo Boss i Artemide.