Kraj

Serce i Rozum jako "Pogromcy mitów" [wideo]

Tym razem reklamowi bohaterowie Orange wcielają się w role z popularnego programu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fm7O24qk9r3Q%22%7D
Firma telekomunikacyjna Orange Polska (Telekomunikacja Polska SA) przygotowała nową kampanię reklamową ze swoimi bohaterami reklamowymi, czyli Sercem i Rozumem. Jest ona połączona z interaktywną grą.

Tym razem Serce i Rozum wcielają się w role prowadzących popularny program naukowo-rozrywkowy ”Pogromcy mitów”, wyświetlany m.in. na kanałach Discovery. Prowadzą go Adam Savage i Jamie Hyneman (to ten z nieodłącznym beretem na głowie).

Orange przygotował tę akcję w kooperacji z Discovery Networks – reklamy telewizyjne będą emitowane tylko na kanałach tematycznych Discovery i kanale Orange Sport.

Koncept i kreację reklam telewizyjnych przygotowała agencja reklamowa Publicis. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Natomiast część interaktywną akcji pt. ”Pogromcy LiMitów” (dedykowany website oraz interaktywny konkurs ze specjalnymi grami i nagrodami) przygotowała agencja Lemon Sky.