Kraj

Serce i Rozum mają dziewczynę [WIDEO]

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Telekomunikacji Polskiej z Sercem i Rozumem.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FcXPo3U-PTFY%3Fhl%3Dpl%26fs%3D1%22%7D
Telekomunikacja Polska SA rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje ofertę dodatkowych minut na połączenia z telefonu stacjonarnego na komórkę oraz rozmowy międzymiastowe i zagraniczne w ramach Planów Domowych TP. Osią kampanii jest 30-sekundowy spot reklamowy pt. “Dziewczyna”, w którym występują animowani bohaterowie reklam TP, czyli Serce i Rozum. Film reklamowy emitowany będzie w stacjach TVP, TVN, Polsat oraz kanałach tematycznych z pakietu At Media.

Kreację przygotowała agencja Publicis, spot wyreżyserował Łukasz Rogocki, produkcją zajął się dom produkcyjny Film It, a postprodukcją – studio AlienFX, zaś planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy MEC.