Agencja Lemon Sky (d. Adv.pl) zrealizowała dla Telekomunikacji Polskiej SA (Orange Polska) kolejny projekt o charakterze reklamy wirusowej z wykorzystaniem postaci Serca i Rozumu, czyli reklamowych bohaterów marki polskiego Orange. Po raz kolejny w prześmiewczy sposób nawiązują one do reklam Netii, głównego konkurenta TP SA w telefonii stacjonarnej. Tym razem Serce i Rozum postanawiają wziąć udział w konkursie Netii na swoją wersję reklamy.
Oto reklama Netii z Tomaszem Kotem w roli francuskiego amanta pod hasłem: “Oglądaj, co si serce dyktuje”.
Natomiast tutaj (MMP24 z 07.02.2011 r.) pisaliśmy o poprzednich viralach TP parodiujących reklamy Netii z Kotem wcielającym się w rolę hipnotyzera Anatolija Kaszpirowskiego.
Konkurs na adaptację reklamy pod hasłem: “Zamów Telewizję Osobistą z internetem i oglądaj, co Ci serce dyktuje. Już za 79,90 zł/mies.” Netia rozpoczęła 1 września. Wczoraj upłynął termin nadsyłania prac. Na stronie konkursowej do wczoraj pojawiło się ok. 150 konkursowych filmów. Nagrodą główną będzie 20 tys. zł, dwie nagrody po 10 tys. zł i trzy po 5 tys. zł.