Kraj

Serce i Rozum znów kpią z Netii i jej reklam z Kotem

Orange po raz kolejny zatrudnia swoich reklamowych bohaterów do wizerunkowej rywalizacji z konkurentem i jego reklamowym aktorem.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FERvW-KfQ3Y4%26feature%3Dplayer_embedded%22%7D
Agencja Lemon Sky (d. Adv.pl) zrealizowała dla Telekomunikacji Polskiej SA (Orange Polska) kolejny projekt o charakterze reklamy wirusowej z wykorzystaniem postaci Serca i Rozumu, czyli reklamowych bohaterów marki polskiego Orange. Po raz kolejny w prześmiewczy sposób nawiązują one do reklam Netii, głównego konkurenta TP SA w telefonii stacjonarnej. Tym razem Serce i Rozum postanawiają wziąć udział w konkursie Netii na swoją wersję reklamy.

Oto reklama Netii z Tomaszem Kotem w roli francuskiego amanta pod hasłem: “Oglądaj, co si serce dyktuje”.  

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fqu67AkB1LLY%26feature%3Dplayer_embedded%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Natomiast tutaj (MMP24 z 07.02.2011 r.) pisaliśmy o poprzednich viralach TP parodiujących reklamy Netii z Kotem wcielającym się w rolę hipnotyzera Anatolija Kaszpirowskiego.

Konkurs na adaptację reklamy pod hasłem: “Zamów Telewizję Osobistą z internetem i oglądaj, co Ci serce dyktuje. Już za 79,90 zł/mies.” Netia rozpoczęła 1 września. Wczoraj upłynął termin nadsyłania prac. Na stronie konkursowej do wczoraj pojawiło się ok. 150 konkursowych filmów. Nagrodą główną będzie 20 tys. zł, dwie nagrody po 10 tys. zł i trzy po 5 tys. zł.