Kraj

Seria Huawei Y otrzymuje wsparcie reklamowe [wideo]

Działania obejmują emisję spotów w telewizji, OOH oraz digital.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FmMna6sBpWjE%22%7D
Ruszyła pierwsza w historii Huawei kampania 360 dla smartfonów z serii Y. Celem kampanii jest dotarcie zarówno do młodych osób, dla których może to być pierwszy własny smartfon, jak i do osób starszych, które
potrzebują niezawodnych urządzeń do kontaktu z bliskimi. Działania obejmują emisję spotów w telewizji, OOH (billboardy, reklamy na autobusach w całej Polsce) oraz digital.

Planowaniem i zakupem mediów dla Huawei Polska zajmuje się dom mediowy Wavemaker.