Kraj

Sery Castello zaufały content marketingowi

Carat i iProspect współpracują w ramach promocji marki serów z portfolio Arla Foods.

Sery Castello zaufały content marketingowi
Carat i iProspect wspólnie działają w ramach realizacji kampanii contentmarketingowej dla marki Castello z portfolio Arla Foods. Celem kampanii jest inspiracja i edukacja wszystkich fanów gotowania przez stworzenie serii dedykowanych przepisów wykorzystujących produkty klienta.
Kluczowym elementem kampanii jest strona internetowa, która ma być skarbnicą pomysłów, porad i inspiracji dla miłośników serów.

Oprócz specjalnie przygotowanych przepisów i porad dotyczących wybierania serów, historii marki Castello oraz ciekawostek i infografik związanych z gotowaniem na stronie pojawi się również cykl autorskich treści stworzonych przez Tomka Czajkowskiego, autora popularnego bloga Magiczny Składnik.

Dodatkowo w wybranych serwisach kulinarnych ukażą się inspirujące poradniki związane z tematyką serów pleśniowych, które mają przybliżyć czytelnikom możliwości komponowania serów Castello z innymi składnikami i produktami.

Za koncepcję kreatywną akcji, kreacje i jej realizację odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network, dom mediowy Carat Polska we współpracy z agencją iProspect. Wszystkie działania contentmarketingowe w kampanii zostały zaplanowane i są realizowane w oparciu o model performance. Dzięki przygotowanym na potrzeby kampanii analizom zachowania użytkowników przeprowadzonym przez iProspect kampania została zoptymalizowana dokładnie pod wybraną grupę docelową. Kampania potrwa do końca roku.