Shell Polska rusza z nową kampanią reklamową, której celem jest pokazanie możliwości tankowania taniej z programem Shell ClubSmart przez cały rok. Uczestnicy programu, tankując z rabatem, zbierają kolejne punkty do wykorzystania przy następnych wizytach na stacji. Punkty Shell ClubSmart można zbierać, tankując paliwo i robiąc zakupy na stacjach Shell w całej Polsce. Za 12 punktów Shell ClubSmart na litrze paliwa można otrzymać rabat w wysokości 12 gr za Shell FuelSave lub Shell AutoGas, albo 25 gr za Shell V-Power. Wiosenna promocja obejmuje również wybrane nagrody z katalogu Shell ClubSmart, które można otrzymać za połowę standardowo wymaganych punktów.
Kampania pod hasłem “Odkryj patent na tańsze tankowanie!” potrwa do 3 czerwca br. Będzie widoczna na stacjach Shell, stronie internetowej Shell.pl oraz w mediach ogólnopolskich: telewizji, radio, internecie. Spoty telewizyjne będą promowane w największych polskich stacjach, takich jak TVP, TVN i Polsat, a spoty radiowe między innymi w RMF Maxx i Radiu Zet.
Kampanię przygotowały: agencja reklamowa J. Walter Thompson Warsaw i dom mediowy MediaCom.