Zagranica

Sieć GAP z kampanią bożonarodzeniową

Spot "The Hoodie" ma być opowieścią o ponadczasowym dzieleniu się.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FH2AD_hAaRAw%22%7D
Sieć odzieżowa GAP startuje z kampanią “The Hoodie” – brytyjscy komentatorzy uznali spot za pierwszą tegoroczną kampanię bożonarodzeniową. Film został wyreżyserowany przez AG Rojas. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja John Leonard – film jest częścią bardziej rozległych działań pod hasłem “Gift the Thought”
Spot opowiada historię chłopca, potem nastolatka, którego mama wychowuje sama i obserwuje rozwój chłopca. Relacja matki i syna jest opowiedziana przez pryzmat bluzy z kapturem, z której chłopiec powoli wyrasta, ale się z nią nigdy nie rozstaje, nawet jako dorosły mężczyzna. W tle słyszymy cover piosenki “Where is My Mind” zespołu The Pixies.

(LBB Online)