Kraj

Sieć iDream rusza z kampanią skierowaną do studentów, uczniów i nauczycieli

Akcja o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym zaplanowana jest na kilka tygodni.

Sieć iDream rusza z kampanią skierowaną do studentów, uczniów i nauczycieli
IDream, należąca do Eurotel SA sieć sklepów ze sprzętem Apple, świętuje początek roku akademickiego oraz Dzień Nauczyciela kampanią reklamową oraz akcjami promocyjnymi skierowanym do studentów, uczniów i nauczycieli. Przedstawiciele tych grup w okresie promocyjnym mają prawo do skorzystania z przygotowanych dla nich zniżek – 12 proc. zniżki na komputery Mac i 10 proc. zniżki na iPady. Dla nauczycieli przygotowano dodatkowo zestawy prezentowe.

Kampania o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym zaplanowana jest na kilka tygodni, obejmuje internet oraz działania offline’owe – w salonach sieci iDream oraz w szkołach.

Jest to kolejna oferta specjalna przygotowana przez iDream dla uczniów i studentów, wcześniej np. w sezonie letnim iDream z okazji swoich pierwszych urodzin przygotował dla tej grupy promocję “Tyle rabatu, jaka średnia ocen + Power Bank w prezencie”.

Za kampanię odpowiada dział marketingu Eurotelu.