Kraj

Sieć Lotos z kampanią olejową

Kampania radiowa ma dotrzeć do 91 proc. kierowców w Polsce.

Lotos Oil wprowadził do oferty cztery nowoczesne oleje syntetyczne. Wprowadzenie nowych produktów będzie wspierać kampania radiowa, w której oleje linii Lotos Synthetic są rekomendowane przez Kajetana Kajetanowicza, wielokrotnego Mistrza Polski w rajdach samochodowych.
Reklama będzie emitowana w 93 stacjach radiowych i ma dotrzeć do 91 proc. wszystkich kierowców w Polsce. Każdy kierowca będzie mógł usłyszeć reklamę ponad 11 razy. Kampanię promocyjną uzupełnia konkurs w Radio Zet – podaje biuro prasowe marki.

Kreację przygotowała agencja Grey Group, a za zakup mediów odpowiada Starcom. Kampania rozpoczęła się 15 czerwca i potrwa do końca miesiąca. Reklama wykorzystuje rekomendację Kajetanowicza jako czterokrotnego Mistrza Polski w rajdach samochodowych.