Kraj

Sieć Royal Ad ma docierać do konsumentów dóbr luksusowych

Prezesem zarządu nowej firmy został Marcin Rupiński, przez wiele lat związany z Goldbach Audience.

Powstała nowa sieć reklamowa Royal Ad, skupiająca witryny internetowe docierające do konsumentów dóbr luksusowych. Firma zapewnia rozwiązania marketingowe – głównie w obszarze reklamy online (display, mobile, mailing), jak również oferuje działania promocyjne w wybranych tytułach prasowych oraz reklamę niestandardową podczas takich wydarzeń jak gale biznesu, sztuki, mody.  

W radzie nadzorczej Royal Ad zasiadł Marcin Woźniak, reprezentujący fundusz inwestycyjny Knowledge Hub, od 14 lat związany z branżą online. Prezesem zarządu został Marcin Rupiński, działający w reklamie internetowej od ponad 12 lat, wcześniej związany z Goldbach Audience.

Za obsługę klientów agencyjnych oraz ich budżetów reklamowych odpowiada Jan Domański od ponad ośmiu lat zajmujący się reklamą internetową, ostatnio wspierający zespół PixAd. Portfolio rozbudowuje Maja Janicka, zajmująca się do niedawna social mediami w jednej z londyńskich firm.

Obecnie spółka współpracuje z ponad 70 witrynami internetowymi, pogrupowanymi w kilku kategoriach tematycznych: luksus, biznes, sztuka, pasja, nieruchomości i turystyka, technologia. Klienci mają możliwość reklamowania się m.in. na stronach Business Centre Club, Polsko-Brytyjskiej Izby Handlowej czy też w witrynach traktujących o ekskluzywnych aukcjach dzieł sztuki (artinfo.pl, rynekisztuka.pl).