Kraj

Sieć sklepów Agata promuje zakupy mebli "bez czekania" [wideo]

Nowe spoty z udziałem Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk po raz kolejny w zabawny sposób podkreślają korzyści i ułatwienia, z których mogą skorzystać klienci 32 salonów Agata w Polsce.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FR2v5EAiFJDo%22%7D
W najnowszej kampanii sieć salonów Agata przekonuje, że można w nich znaleźć wymarzone meble bez konieczności długiego oczekiwania na realizację zamówienia. Informuje też o trwającej od 26 października do 20 listopada promocji konsumenckiej – 60 rat 0% albo dostawa i wniesienie gratis przy zakupie mebli za min. 1000 zł.

– Salony Agata po raz kolejny wyszły naprzeciw potrzebom osób zainteresowanych szybkimi metamorfozami i zadbały o szeroką ofertę produktów dostępnych „od ręki”. Wydaje się, że ta dostępność szczególnie ważna jest właśnie teraz, kiedy ze zmianami aranżacyjnymi chcemy zdążyć jeszcze przed okresem świąt. Akcentujemy to naszą nową kampanią promocyjną, która obecna jest nie tylko w telewizji i radiu, ale także dzięki specjalnym kreacjom w internecie, prasie, social mediach oraz w przestrzeni naszych salonów – mówi Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata SA.

Sieć sklepów Agata promuje zakupy mebli "bez czekania" [wideo]
Bohaterkami spotów, utrzymanych w zabawnym tonie, są Gośka (Małgorzata Socha) i jej teściowa (Ewa Kasprzyk).

Agata SA jest polską siecią 32 wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz zlokalizowanych w dużych i średnich miastach w całym kraju. Za obsługę komunikacyjną marki Agata od września odpowiada agencja Big Picture (wcześniej 24/7 Communication).