Zagranica

Siemens wybiera MediaCom

Dom mediowy holdingu WPP wygrywa kolejny przetarg, zabiera klienta PHD.

W wyniku przetargu rozpisanego przez Siemens AG firma wybrała należący do grupy WPP MediaCom. Dla MediaComu to kolejna dobra wiadomość tego lata i kolejny wygrany przetarg budżetu, który wcześniej należał do PHD. W czerwcu Sony (który tak jak Siemens był klientem PHD) również wybrał MediaCom do globalnej obsługi w zakresie zakupu i planowania mediów. Co ciekawe, siostrzana agencja PHD – OMD – wygrała obsługę obydwu budżetów (Sony i Siemens) w jeszcze wcześniejszym rozdaniu, w 2002 r.

Wybór agencji zbiegł się w czasie z oficjalną promocją Joe Kaesera na CEO Siemensa. Kaeser dołączył do firmy w 1980 r. jako dyrektor administracji dla różnych jednostek. Później pełnił funkcję dyrektora ds. strategii, a ostatnio dyrektora finansowego.

(Ad Age)