Kraj

Siemens z kampanią ekspresów kawowych

Marka nawiązuje do tęsknoty za podróżami.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAFXfHjF_8_s%22%7D
Marka Siemens (BSH) rusza z kampanią ekspresów kawowych. Specjalne wsparcie trzymała linia EQ, która pozwala na przygotowanie kaw z różnych stron świata – od kawy typu włoskiego przez indyjską po australijską flat white. W ramach kampanii emitowane są spoty wizerunkowe w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Kampanię spotową uzupełnia kampania sponsoringowa. Ponadto w serwisach VoD promowany jest spot dotyczący systemu iAroma, czyli technologii, która ma powodować, że wszystkie komponenty ekspresu współpracują w celu osiągnięcia optymalnego smaku kawy. Działania wizerunkowo-promocyjne ekspresów Siemens EQ wspiera również komunikacja online. Kampanię display oraz artykuły dotyczące ekspresów w portalach uzupełnia komunikacja w mediach społecznościowych marki Siemens oraz na profilach współpracujących z marką influencerów. Do końca stycznia 2021 r. będzie można skorzystać z promocji cash back, w której zakup wybranego ekspresu objętego promocją premiowany jest zwrotem do 500 zł. Funkcje i zalety technologii Siemens w ekspresach EQ przedstawiają liczne materiały POS – ulotki i informacje na urządzeniach w sklepach stacjonarnych. Za adaptację kampanii w TV i VoD odpowiada Hypercrew. Materiały online przygotowała agencja Digital Comet, a materiały POS – Level.