Unilever Polska prowadzi właśnie kampanię reklamową marki wybielających past do zębów Signal White Now. W ramach podjętych działań komunikacyjnych emitowane są spoty telewizyjne (15- i 30-sekundowe) w wybranych stacjach telewizyjnych w sierpniu i we wrześniu br.
Wykorzystany w nich motyw sytuacyjny dziewczyny, zablokowanego samochodu i mężczyzn ratujących ją z opresji jest niemal identyczny jak sytuacja przedstawiona w reklamie Mentosa sprzed kilkunastu lat.
Za adaptację kreacji Signala odpowiada agencja reklamowa Lowe GGK. Dawny spot Mentosa przygotowała niemiecka agencja Pahnke Markenmacherei.
Wojciech Tomczak, dyrektor ds. korporacyjnych z Unilever Polska, był zaskoczony naszym pytaniem o podobieństwo reklam obu produktów i nie chciał komentować podobieństw obu pomysłów kreatywnych. Z kolei przedstawiciele agencji Lowe GGK do czasu zamknięcia tego wydania MMP24 nie wypowiedzieli się w tej sprawie.