Kraj

SizeerClub chce przyciągnąć kinomanów

Sieć sportowa rusza z akcją promocyjną swojego programu lojalnościowego.

Multibrandowa sieć sportowa Sizeer rozpoczyna promocję programu lojalnościowego SizeerClub. Jest on skierowany przede wszystkim do osób w wieku 15-25 lat. Warunkiem przystąpienia do niego jest dokonanie zakupu za odpowiednią sumę. W zamian klienci dostają różnej wysokości rabaty oraz inne nagrody.

Komunikacja z klientem będzie odbywała się za pomocą telefonów komórkowych, które mają również spełniać funkcję dodatkowych kart lojalnościowych. Klienci będą otrzymywali informacje na temat specjalnych promocji oraz ogólnej oferty sieci. Dodatkowo pod adresem SizeerClub.com zamieszczona zostanie witryna, na której będzie można znaleźć m.in. informacje na temat organizowanych akcji specjalnych, sprawdzić swój aktualny rabat. Program wystartuje w połowie maja br. w Krakowie oraz wybranych salonach w Łodzi i Radomiu. Następnie wprowadzony zostanie na terenie całego kraju.

Start programu będzie promowany w sieci Multikino, gdzie spot reklamowy Sizeera będzie można zobaczyć w ciągu całego miesiąca przed każdym seansem. Dodatkowo 14 maja rozpocznie się tygodniowa akcja samplingowa, podczas której widzowie otrzymają darmowy numer “SI Magazynu” (magazyn sieci Sizeer) wraz ze specjalnym insertem na temat programu. Według szacunków firmy akcja reklamowa Sizeera w Multikinie dotrze do około 450 tys. osób.

Za kreację, przygotowanie i wdrożenie programu odpowiada dział marketingu sieci Sizeer oraz agencja GPD. Wartość budżetu nie została podana.