Kraj

Skąpiec.pl z rekordowymi wynikami w kwietniu

Liczba nowych użytkowników w tym miesiącu wzrosła już w ujęciu rok do roku o ponad 64%, a przekierowania do sklepów internetowych o 81%.

Należąca do Ringier Axel Springer Polska porównywarka cen Skąpiec.pl zanotowała w kwietniu br. (w porównaniu z kwietniem 2019 r., dane z Google Analytics) wzrosty na wszystkich kategoriach produktowych powiązanych z epidemią koronawirusa.

Największą popularnością w serwisie Skąpiec.pl w marcu br. cieszył się asortyment związany z ochroną zdrowia oraz
produkty RTV/AGD wspomagające organizację pracy w warunkach domowych. Artykuły takie jak termometry lekarskie i środki dezynfekcji odnotowały
rekordowe wzrosty wyszukiwań o odpowiednio 3 tys. i 13 tys. proc. Wzrosło też zapotrzebowanie na wypiekacze do chleba (wzrost o 1,7 tys. proc.) czy maszynki do strzyżenia (wzrost o blisko 450%). O 62% wzrosło zainteresowanie użytkowników laptopami, a o 160% drukarkami.

Z myślą o wygodzie użytkowników na stronie głównej Skąpiec.pl stworzono specjalne sekcje, w których znajdują się produkty z kategorii bezpośrednio związanych z trwającą kwarantanną, m.in. walcz z wirusami, domowy trening czy praca z domu. Skąpiec.pl nawiązał też bezpośrednią współpracę z InPost – przy ofertach poszczególnych dostawców pojawiły się oznaczenia, które pozwalają na sprawne odnalezienie sklepów internetowych oferujących bezkontaktową dostawę do paczkomatów.

Skąpiec.pl, należący do Ringier Axel Springer Polska, jest drugą co do wielkości porównywarką
cen w Polsce po Ceneo.pl z grupy Allegro. Według danych Gemius/PBI serwis odwiedziły w marcu br. 3 mln użytkowników.