Kraj

Skoda chce podtrzymać zainteresowanie modelem Superb [wideo]

Wizerunkowe działania mają też umocnić pozycję importera na rynku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVC3j4axIaIU%22%7D
W marcu i kwietniu trwać będzie kampania wizerunkowa modelu Superb (Skoda Auto Polska), której celem jest wzmocnienie pozycji marki Skoda na rynku i podtrzymanie zainteresowania tym modelem marki.

Kampania prowadzona jest w telewizji, prasie i internecie. W weekend pojawi się również w kinach w największych miastach w Polsce. Hasło “Skoda Superb. Piękno i funkcjonalność. Kompozycja idealna” nawiązuje do kampanii wprowadzającej model. To również kontynuacja działań związanych z pozycjonowaniem modelu jako połączenia cech funkcjonalnych i stylistyki.

W magazynach i tygodnikach opinii samochód będzie można obejrzeć na pełnostronicowych reklamach. W największych portalach internetowych wykorzystano miks dużych wizerunkowych formatów (reklamy XHTML-owe, bannery, spoty TV), które wsparto mailingiem skierowanym bezpośrednio do grupy docelowej. Oprócz tego na potrzeby kampanii stworzona została specjalna mikrostrona prezentująca najważniejsze cechy modelu.

W 2011 roku sprzedano w Polsce 2 576 egzemplarzy tego modelu, oferowanych w wersji nadwozia limuzyna i kombi. Skoda jako importer jest pod względem sprzedaży liderem polskiego rynku nowych samochodów osobowych.

Agencje, które będą odpowiadać za najnowszą kampanię Skody, to: ponownie Change Integrated, która odpowiada za kreację (na początku br. odpowiadała za kreację akcji wyprzedażowej), ponownie MediaCom (planowanie i zakup mediów; podobnie jak w wypadku Change Integrated pracował już w tym zakresie dla tego importera na początku br.) oraz GoldenSubmarine, która będzie odpowiadać za działania w internecie.