Skoda Auto, czeski producent samochodów, należący do niemieckiego koncernu motoryzacyjnego Volkswagen, zaprezentowała nowy model pięciodrzwiowego hatchbacka o nazwie Scala, który ma być lokomotywą sprzedażową marki.
Skoda to jedna z najchętniej kupowanych przez Polaków marek samochodów. Od stycznia do października br. klienci kupili i zarejestrowali blisko 57,2 tys. samochodów tej marki, o 11,8 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r., co daje Skodzie tytuł lidera krajowego rynku z udziałem 12,9 proc.
Producent zapowiada, że Scala zostanie wyposażona w systemy wspomagania kierowcy i funkcjonalności z zakresu connectivity znane z samochodów klasy premium takie jak np.: park assist, front assist, lane assist, crew protect assist czy lane changing assist, co ma sprawić, że będzie jednym z najbezpieczniejszych pojazdów w swoim segmencie.
Dla marki Skoda (Volkswagen Group Polska) pracują reklamowo m.in.: agencja Isobar Polska, dom produkcyjny Sputnik Studio oraz dom mediowy PHD Rocket (Grupa Media Direction).