Kraj

Skoda Yeti porywa [wideo]

Ruszyła kampania Skody Yeti.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FK0GK-s2xtt8%22%7D
Skoda rozpoczęła kampanię wspierającą nową wersję Skody Yeti. Globalny koncept kampanii oparty jest na haśle “What did you do last weekend”, które na polskim rynku odzwierciedlone będzie w koncepcie “Yeti porywa”.

Główne założenie kampanii to gra słów opierająca się na skojarzeniu bajkowego zwierzęcia Yeti, porywającego ludzi, z modelem Skoda Yeti. Na podstawie hasła kampanii stworzony został spot telewizyjny, który z początkiem lutego br. emitowany będzie online oraz w kanałach: TVP, Polsat, TVN, tematycznych TVP i TVN Turbo. Kampania obejmie sponsoring programów przygodowych w kanale Discovery i obecność w samych programach, radio, prasę, w tym magazyny hobbystyczne, sportowe i podróżnicze, digital i outdoor oraz kino.

MediaCom odpowiadał za wypracowanie strategii mediowej, zaplanowanie i zakup mediów, kreacją zajęła się agencja Opcom, za social media – agencja Kalicińscy.com, za niestandardowe wykorzystanie mediów zaś jednostka contentowa MediaCom Beyond Advertising.

Według analiz MediaComu konsument kupujący SUV-a to człowiek mieszkający na przedmieściach, dojeżdżający do pracy i potrzebujący auta, które sprosta polskim drogom. To osoba zapracowana, wykształcona i oczekująca wyższego standardu życia, aktywności i realizacji także w sferze pozazawodowej. Stąd chętnie uprawia sport, podróżuje i potrzebuje samochodu nie tylko do transportu, ale również do przewożenia i wyjechania w pozamiejski teren. – Pokazujemy, że Yeti jest samochodem, który może być towarzyszem weekendowych lub wakacyjnych przygód – mówi Adam Bąk, account manager w MediaCom Warszawa.