Kraj

Skowroński pokieruje marketingiem grupy Onet.pl

Marcin Skowroński obejmuje nowe stanowisko w ramach koncernu.

Marcin Skowroński został dyrektorem marketingu w grupie Onet.pl. Jest to nowo utworzone stanowisko dyrektora pionu marketingu, dotychczas był dyrektorem ds. strategii i rozwoju produktu reklamowego w biurze reklamy. Obecnie podlegają mu działy marketingu i komunikacji, badań i analiz oraz zespół badań sprzedaży i rynku reklamy.

Skowroński do 2008 r. pracował w MediaCom Warszawa, gdzie stworzył i rozwijał dział mediów interaktywnych – Beyond Interactive. Od 2008 r. pracuje dla grupy Onet.pl. W ramach biura reklamy zajmował się m.in. rozwojem i formatowaniem produktów reklamowych oraz współpracą – w ramach grupy TVN – w obszarze tworzenia wspólnej oferty wykorzystującej zasoby Onetu i TVN-u. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.