Kraj

Słodka Chwila gotowa do rozgrzania jesienią

Dr. Oetker wprowadza na rynek jesienne smaki deserów.

Słodka Chwila gotowa do rozgrzania jesienią
Dr. Oetker poszerza portfolio o nowe smaki deserów błyskawicznych Słodka Chwila. Linia “Rozgrzewająca” obejmuje smaki: pieczone jabłko z cynamonem, śliwka i goździki, malina i miód oraz cytrusy i imbir. Wg danych Nielsena Dr. Oetker jest liderem w kategorii produktów jednoporcjowych (dane za: Nielsen – 47 proc. udziałów wartościowych – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska jako suma rynków: hipermarkety, supermarkety bez dyskontów, dyskonty, duże, średnie i małe sklepy spożywcze, wartościowe udziały proc., w skumulowanym okresie czerwiec 2014 – maj 2015, w segmencie kisiele instant segment w kategorii deserów w proszku).

Nowe smaki trafią na półki we wrześniu. Producent przekonuje, że w składzie znajduje się dodatkowo witamina C. W swojej ofercie marka Słodka Chwila ma kisiele owocowe, budynie, czekolady do picia, kaszkę mannę, mleczny ryż, a także babeczki do przygotowania w mikrofalówce.

Od września rusza również intensywna kampania reklamowa. Działania mają na celu przypomnienie o marce Słodka Chwila. Kampania reklamowa będzie też wspierać nowe kisiele z linii Słodka Chwila rozgrzewająca.  Produkty Słodka Chwila będą intensywnie wspierane w telewizji, w dużych stacjach, jak TVN i Polsat, oraz w wybranych stacjach tematycznych. Uzupełnieniem będą działania realizowane w internecie i mediach społecznościowych. Ponadto przygotowane zostaną dodatkowe ekspozycje w sklepach z kluczowym asortymentem Słodkiej Chwili.

Kampania wrześniowa zakłada emisję znanych kopii reklamy, która pojawiła się w emisji jesienią 2013 (wśród bohaterów znajdują się m.in. pani dyrektor, której Słodka Chwila przypomina o smakach dzieciństwa, zakonnica Amelia, która przepada za różowym kisielem malinowym, oraz pani Ania, która lubi znikać, kiedy ma ochotę na budyń czekoladowy). Za kreację tych spotów odpowiadał Albert Lumberjacker, za produkcję – dom produkcyjny Easy Hell, a planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Media Direction OMD. W październiku planowana jest druga odsłona kampanii, ale marketer na razie nie ujawnia na jej temat szczegółów.