Kraj

Słodziaki triumfują i poszerzają portfolio

W tej edycji promocji sieć Biedronka wydała 7,2 mln maskotek, pobiła tym samym tegoroczny rekord, wprowadziła też grę "Milionerzy".

Słodziaki triumfują i poszerzają portfolio
Startuje kolejna odsłona akcji “Gang Słodziaków” organizowana przez sieć Biedronka (Jeronimo Martins Polska). W tej edycji sieć wydała konsumentom ponad 7,2 mln maskotek. Dużą popularnością mają cieszyć się również przygody bohaterów spisane na kartach książki “Przyjaciele mogą wiele, czyli magia z leśnej polany. Gang Słodziaków”, która trafiła do ponad 620 tys. konsumentów w Polsce! Od grudnia w Biedronce zakupić można grę dla dzieci “Milionerzy” w wydaniu z brand heroes.
Gra “Gang Słodziaków Milionerzy” jest dostępna na półkach sieci w cenie 69,90 zł. W puli pytań znalazły się te dotyczące literatury dziecięcej, filmów animowanych, świata roślin, zwierząt oraz oczywiście znajomości przygód Słodziaków. Na każdego, kto zdecyduje się powalczyć o tytułowy milion, będzie czekał specjalny Słodziakowy Banknot Zwycięzcy.
Akcja “Gang Słodziaków” rozpoczęła się 26 sierpnia br. By wziąć w niej udział, wystarczyło do 18 listopada br. na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Dzięki zgromadzeniu odpowiedniej ich liczby, na zasadach określonych w regulaminie akcji, klienci mogli odbierać za darmo maskotki lub książki opowiadające o przygodach Gangu Słodziaków w terminie do 1 grudnia lub do wyczerpania zapasów.