Kraj

Reklama

Media

Marketing

SM Mlekpol w najnowszym sezonie "Doradcy smaku" w TVN

Produkty SM Mlekpol będą lokowane aktywnie w 14 odcinkach premierowych. W okresie współpracy pojawi się także seria billboardów sponsorskich.

We wrześniu w TVN ruszyła jesienna edycja programu kulinarnego “Doradca smaku”, którego partnerem kolejny raz stała się Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol. Produkty SM Mlekpol będą lokowane aktywnie (gospodynią odcinków będzie Daria Ładocha, pasjonatka gotowania) w 14 odcinkach premierowych. W okresie współpracy pojawi się także seria billboardów sponsorskich.

“Doradca smaku” to jeden z najpopularniejszych programów kulinarnych emitowanych na antenie stacji telewizyjnej TVN. Codziennie, od poniedziałku do czwartku, o 20.10, w czasie wysokiej oglądalności.

– Obecność SM Mlekpol w kolejnym sezonie “Doradcy smaku” jest kontynuacją udanej i długoletniej współpracy. Aktywne użycie produktów SM Mlekpol w czołowym programie kulinarnym w Polsce pozytywnie wpływa na budowę wizerunku oraz rozpoznawalność marek wśród konsumentów. Program od dawna budzi ciepłe uczucia w sercach miłośników gotowania, jednocześnie inspirując do odkrywania kulinarnej pasji – mówi Dorota Grabowska, kierownik marketingu SM Mlekpol.

Działania PR projektu realizuje agencja 38 Content Communication.