Przetargi

SMG wygrywa przetarg na obsługę apartamentowca Cosmopolitan

Nazw agencji biorących udział w konkursie nie podano.

Firma Tacit Development Polska JS zakończyła przetarg na obsługę budżetu mediowego, który zamierza przeznaczyć na działania promocyjne apartamentowca Cosmpolitan przy ul. Twardej w Warszawie. Zwycięzcą przetargu jest Starcom MediaVest Group (SMG). Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajmie się SMG Starcom.

Do przetargu zaproszonych zostało kilka agencji specjalizujących się w planowaniu i zakupie mediów. Ich zadaniem było stworzenie strategii oraz taktyki działań komunikacyjnych wspierających sprzedaż ekskluzywnych apartamentów w inwestycji Cosmopolitan.

Wartość budżetu, jaki Tacit Development Polska zamierza przeznaczyć na działania reklamowe oraz nazwy pozostałych agencji, które starały się o obsługę budżetu, nie zostały ujawnione. Pierwsze aktywacje, za które odpowiadać będzie SMG rozpoczną się jesienią br.