Przetargi

SMG wygrywa skonsolidowany budżet Bakallandu i Delecty

Przetarg rozpoczął się jesienią ub.r. i konkurowało w nim kilka domów mediowych.

Firmy Bakalland SA i Delecta SA rozstrzygnęły przetarg na obsługę skonsolidowanego budżetu mediowego. Zwycięzcą przetargu jest SMG, a planowaniem i zakupem wszystkich mediów zajmie się Starcom, który od wielu lat obsługuje w zakresie strategii komunikacji marki z portfolio spółki Delecta SA. Przetarg rozpoczął się jesienią ub.r. i konkurowało w nim kilka liczących się na rynku polskim domów mediowych.

– O wyborze Starcom zadecydowała przede wszystkim zaproponowana strategia mediowa dla kluczowych marek Grupy Kapitałowej Bakalland. Istotna również była dla nas siła negocjacyjna naszego partnera, umiejętności strategiczne, egzekucyjne i doświadczenie zaproponowanego do współpracy zespołu, co gwarantuje wysoki poziom obsługi oraz doświadczenie w realizacji kampanii kategorii spożywczych FMCG – Anna Sambor, dyrektor marketingu Grupy Kapitałowej Bakalland.

Starcom w ramach SMG zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów, w tym kampanii digitalowych, dla całego portfolio produktów konsolidowanych spółek Bakalland SA i Delecta SA. Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg, nie została ujawniona. Pierwsze kampanie dla marek Bakalland Starcom zacznie realizować w drugiej połowie 2015 r.