Kraj

Snickers Creamy Peanut Butter w kampanii "Zaspokój głód przyjemności"

Produkcja: Brandcomm, planowanie i zakup mediów: MediaCom Warszawa, komunikacja PR: Garden of Words.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FvmocRpzL9Kk%26t%3D15s%22%7D
Ruszyła kampania reklamowa nowych batonów Snickers Creamy Peanut Butter (Mars Wrigley). O niezręcznej sytuacji podczas przyjacielskiego spotkania i o tym, jak z niej wybrnąć, opowiada najnowszy spot promocyjny marki. 

Szeroko zakrojona kampania promocyjna nowego Snickersa będzie trwać do końca roku. Reklamy będą dostępne w wielu kanałach mediowych, m.in. w telewizji, serwisach VoD, mediach społecznościowych, a także na portalach internetowych i w aplikacjach mobilnych. Za produkcję odpowiedzialna jest agencja Brandcomm, zakup mediów był po stronie MediaComu Warszawa, a za komunikację PR odpowiada Garden of Words.