Kraj

Socializer miał 15,5 mln zł przychodu po III kw. 2013

Spółka prezentuje korzystne wyniki po dziewięciu miesiącach br.

Po trzech kwartałach 2013 r. grupa kapitałowa Socializer, zajmująca się marketingiem w kanałach społecznościowych,  wygenerowała skonsolidowane przychody ze sprzedaży na poziomie 15,5 mln zł. W stosunku do wyników skonsolidowanych w okresie analogicznym ub.r. przychody wzrosły o ponad 199 proc. Tylko w trzecim kwartale br. skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły ponad 6,7 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 4,5 mln zł w porównaniu z trzecim kwartałem roku ubiegłego (213 proc.).

Grupa kapitałowa Socializer wygenerowała w trzech kwartałach 2013 r. zysk brutto w wysokości ponad 2,8 mln złotych – w porównaniu z analogicznym okresem w 2012 r., kiedy zysk brutto wyniósł 1,1 mln zł, jest to wzrost o ponad 147 proc.

Wskaźnik EBITDA wyniósł za okres dziewięciu miesięcy 2013 r. w ujęciu skonsolidowanym ponad 3,8 mln zł, w porównaniu z analogicznym okresem 2012 r. ponad 1,3 mln zł, jest to wzrost o ponad 181 proc.

W III kwartale 2013 r. do grona klientów grupy kapitałowej Socializer dołączyły m.in. Fabryka Cukiernicza “Kopernik”, Microsoft (klienci Socializer), MediaMarkt, Sanofi-Aventis (klienci M2.0 – spółki działającej pod marką Lubię To!), Lottery Partner, Holidayline (klienci Socialformance).