Kraj

Sodexo wspiera sprzedaż Vivaboksów

Ruszyła świąteczna kampania reklamowa zestawów prezentowych dystrybuowanych przez Sodexo.

Sodexo wspiera sprzedaż Vivaboksów
Rozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa zestawów prezentowych Vivabox, dystrybuowanych przez Sodexo Motivation Solutions. Akcja pod hasłem “Najlepsze prezenty wybiera się samemu!” obejmuje reklamy na stacjach metra i w sieciach partnerskich firmy, m.in. w salonach Empik, kampanię w internecie i Facebooku oraz działania public relations.

Kampania marki Vivabox skierowana jest do klientów poszukujących oryginalnego podarunku dla bliskich i przyjaciół. Zestawy prezentowe Vivabox oparte są na popularnej w Europie koncepcji podarunku w formie vouchera. Zestawy oferowane są w kilkunastu różnych wariantach, aby dopasować prezent do preferencji osoby obdarowanej. Kreacja reklam, billboardów i spotów nawiązuje do wyjątkowych emocji, które towarzyszą otrzymaniu takiego właśnie udanego prezentu.

– Powodem przygotowania świątecznej kampanii reklamowej było rozszerzenie oferty zestawów prezentowych Vivabox o nowe, oryginalne warianty podarunków, zawierające m.in. luksusowe perfumy, ekstremalne przygody, selekcję toskańskich win lub zaproszenia na elegancką kolację i relaks w spa. Pomysł na kreację podsunęli nam zaś sami klienci, którzy od dwóch lat dzielą się z nami swoimi rozterkami dotyczącymi gwiazdkowych prezentów. Nasza kampania ma na celu pokazanie, że wyjątkowe, oryginalne i spełniające wszystkie oczekiwania podarunki są na wyciągnięcie ręki – podsumowała początek świątecznej kampanii Katarzyna Jasińska, dyrektor marki Vivabox w Sodexo Motivation Solutions.

Świąteczna kampania reklamowa marki Vivabox łączy działania ATL z aktywnościami w internecie i Facebooku wspartymi public relations. Kampania ATL będzie realizowana równolegle na wybranych stacjach metra, gdzie pojawią się plakaty i spoty promujące zestawy prezentowe Vivabox, oraz w sieciach partnerskich firmy. Reklamy marki Vivabox będą widoczne m.in. w salonach Empik i Toys4Boys oraz perfumeriach Sephora. Aktywności w internecie mają postać zintegrowanej kampanii SEM, połączonej z działaniami na stronie www.vivabox.pl i reklamami odsłonowymi w wybranych portalach internetowych. Ostatnim ogniwem są aktywności realizowane w ramach profilu marki Vivabox w Facebooku, gdzie na klientów czekają m.in. konkursy i świąteczne promocje oraz projekty public relations realizowane wspólnie z wybranymi tytułami prasy kobiecej i lifestyle’owej. Działania w ramach kampanii świątecznej potrwają do końca grudnia br.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Netizens, która we wrześniu wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Vivabox. Aktywności w ramach kampanii SEM i profilu marki Vivabox w Facebooku koordynuje Webvariation. Działania public relations wspierające kampanię realizuje agencja ConTrust.