Rozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa zestawów prezentowych Vivabox, dystrybuowanych przez Sodexo Motivation Solutions. Akcja pod hasłem “Najlepsze prezenty wybiera się samemu!” obejmuje reklamy na stacjach metra i w sieciach partnerskich firmy, m.in. w salonach Empik, kampanię w internecie i Facebooku oraz działania public relations.
Kampania marki Vivabox skierowana jest do klientów poszukujących oryginalnego podarunku dla bliskich i przyjaciół. Zestawy prezentowe Vivabox oparte są na popularnej w Europie koncepcji podarunku w formie vouchera. Zestawy oferowane są w kilkunastu różnych wariantach, aby dopasować prezent do preferencji osoby obdarowanej. Kreacja reklam, billboardów i spotów nawiązuje do wyjątkowych emocji, które towarzyszą otrzymaniu takiego właśnie udanego prezentu.
– Powodem przygotowania świątecznej kampanii reklamowej było rozszerzenie oferty zestawów prezentowych Vivabox o nowe, oryginalne warianty podarunków, zawierające m.in. luksusowe perfumy, ekstremalne przygody, selekcję toskańskich win lub zaproszenia na elegancką kolację i relaks w spa. Pomysł na kreację podsunęli nam zaś sami klienci, którzy od dwóch lat dzielą się z nami swoimi rozterkami dotyczącymi gwiazdkowych prezentów. Nasza kampania ma na celu pokazanie, że wyjątkowe, oryginalne i spełniające wszystkie oczekiwania podarunki są na wyciągnięcie ręki – podsumowała początek świątecznej kampanii Katarzyna Jasińska, dyrektor marki Vivabox w Sodexo Motivation Solutions.
Świąteczna kampania reklamowa marki Vivabox łączy działania ATL z aktywnościami w internecie i Facebooku wspartymi public relations. Kampania ATL będzie realizowana równolegle na wybranych stacjach metra, gdzie pojawią się plakaty i spoty promujące zestawy prezentowe Vivabox, oraz w sieciach partnerskich firmy. Reklamy marki Vivabox będą widoczne m.in. w salonach Empik i Toys4Boys oraz perfumeriach Sephora. Aktywności w internecie mają postać zintegrowanej kampanii SEM, połączonej z działaniami na stronie www.vivabox.pl i reklamami odsłonowymi w wybranych portalach internetowych. Ostatnim ogniwem są aktywności realizowane w ramach profilu marki Vivabox w Facebooku, gdzie na klientów czekają m.in. konkursy i świąteczne promocje oraz projekty public relations realizowane wspólnie z wybranymi tytułami prasy kobiecej i lifestyle’owej. Działania w ramach kampanii świątecznej potrwają do końca grudnia br.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Netizens, która we wrześniu wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Vivabox. Aktywności w ramach kampanii SEM i profilu marki Vivabox w Facebooku koordynuje Webvariation. Działania public relations wspierające kampanię realizuje agencja ConTrust.