Kraj

Soki Excellence Team X w sieci Biedronka

Team X będzie promować markę na swoich kanałach socialmediowych.

Sieć Biedronka rozpoczyna współpracę z polską firmą Excellence, która jest producentem soków, syropów, napojów oraz suplementów diety, notowaną na New Connect. W sklepach Biedronka pojawi się 28 grudnia 8 różnych rodzajów 100% soków Excellence Team X, zaprojektowanych i wybranych przez osoby, które wchodzą w skład zespołu Team X. Łącznie do sprzedaży trafi 500 tys. sztuk ekologicznych soków o obniżonej kaloryczności, opartych na własnych recepturach. Produkty będą promowane na kanałach wszystkich gwiazd Team X, które docierają do ponad 10 mln odbiorców i mają ponad 350 mln odsłon. Na Instagramie i na kanałach YouTube pojawią się Instastories, filmy wideo i konkursy.

Excellence eksportuje swoje produkty także do Niemiec, Holandii, Czech, na Białoruś i Ukrainę, Litwę, Łotwę i do Estonii. Asortyment jest dostępny również w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Spółka prowadzi działania w celu pozyskania dystrybutora w Azji i na Bliskim Wschodzie.

Excellence jest największym producentem syropów sprzedawanych pod markami własnymi dużych sieci handlowych w Polsce. Współpracuje z takimi sieciami, jak Biedronka, Lidl, Netto, Dino, Tesco, Makro, Carrefour, Auchan, Selgros, Aldi, Kaufland, Leclerc czy Polo Market. Drugą część biznesu stanowią soki i syropy sprzedawane pod markami należącymi do Excellence, np. I am BIO, Biorę, Monzini. Na podstawie danych AC Nielsen Excellence szacuje swój udział w polskim rynku syropów na ok. 24%.