Kraj

Solski Burson-Marsteller zatrudnia do zespołu brand practice

Do agencji dołączają Marta Młynarczykowska i Agata Grzelczyk.

Do zespołu brand practice w agencji Solski Burson-Marsteller dołączyły Marta Młynarczykowska i Agata Grzelczyk.

Młynarczykowska objęła stanowisko senior associate. Ma sześcioletnie doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych i PR-owych na rynku B2B i B2C. Wcześniej pracowała w agencjach Eskadra Publica oraz D Fusion Communication. Realizowała strategie komunikacyjne m.in. dla klientów z branży FMCG – Winiary, Nestle, czy nowych technologii – Audioteka, Canon.

Grzelczyk objęła stanowisko associate. Ma czteroletnie doświadczenie w branży public relations. Wcześniej pracowała m.in. w agencji Triple PR. Zajmowała się działaniami komunikacyjnymi dla klientów takich jak Lubię To Linked by Isobar, Dachser, HRS.pl.