Kraj

Sony dla Bonda

Agencje Adam & Eve DDB, Rattling Stick, Walk, Greenmark i MediaCom przygotowały dla producenta elektroniki kampanię z okazji premiery nowych przygód Jamesa Bonda.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5y_UqgxQv10%22%7D
26 października br. (w Polsce 6 listopada) będzie miał premierę film ”Spectre”, czyli najnowsza część przygód agenta brytyjskiego wywiadu Jamesa Bonda. To koprodukcja trzech wytwórni: EON Productions Alberta R. Broccoliego, Metro-Goldwyn-Mayer i Sony Pictures Entertainment.

Podobnie jak przy okazji poprzednich premier przygód słynnego 007 koncern Sony, który współpracuje przy produkcji filmów o Bondzie od czasów ”Casino Royale” (2006 r.), przygotował kampanię reklamową pod hasłem ”Made for Bond” („Stworzone na potrzeby Bonda”) z Naomie Harris jako Moneypenny w roli głównej.

Tym razem promuje smartfon Xperia Z5 oraz aparat fotograficzny RX100 IV.

Twórcą 60-sekundowego spotu jest słynny brytyjski reżyser Daniel Kleinmann. Za produkcję odpowiadały wytwórnia Rattling Stick i agencja reklamowa Adam & Eve DDB. Zdjęcia kręcono w londyńskiej dzielnicy South Bank.

W Polsce spot będzie emitowany w telewizji od 1 października do 8 listopada br. Adaptacją materiałów reklamowych zajęły się agencje Walk i Greenmark. Oprócz telewizji i internetu kampania będzie także prowadzona w kinach. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.