Zagranica

Sony Ericsson stawia na tenisistki [WIDEO]

Marketer wykorzysta w najnowszej kampanii reklamowej wizerunek gwiazd kobiecego tenisa. Główną ambasadorką marki nadal jest Maria Szarapowa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOWmrTC22Lpk%22%7D
Sony Ericsson zwerbował do swojej najnowszej kampanii online sześć tenisistek. Sportsmenki pojawią się w spotach pokazywanych w telewizji internetowej oraz w kampanii w social mediach. Działania mają podkreślić związek marki ze sponsorowaniem turnieju kobiet Miami Open.

Twarzami kampanii zostały zawodniczki: Bethanie Mattek-Sands (USA), Heather Watson (Wielka Brytania), Alize Cornet (Francja), Sabine Lisicki (Niemcy), Sorana Cirstea (Rumunia) oraz Dominika Cibulkova (Słowacja).

Strona w Facebooku – Xperia Hot Shots – oraz dedykowany kanał w YouTube miały launch 21 marca br. Uroczysta prezentacja odbyła się w Miami, gdzie pojawiła się Maria Szarapowa, światowej klasy tenisistka i główna twarz marki, oraz zostały przedstawione nowe ambasadorki.

Działania promocyjne będą oparte na tajemniczym Mr Sony Ericsson, który będzie wzywał sportsmenki do wykonywania różnych zadań. Ich zmagania zostaną udokumentowane na filmikach zamieszczanych na fan page’u Xperia Hot Shots. We wrześniu br. użytkownicy będą mogli zagłosować na ulubioną zawodniczkę, tym samym pozwalając jej wygrać 100 tys. funtów.

Za kreację odpowiada Stephan Croix, head of global marketing partnerships w firmie Sony Ericsson. Realizację zaś powierzono agencji Iris.

(Źródło: www.marketingmagazine.co.uk)