Kraj

Reklama

Marketing

Soul & Mind autorem kampanii "Słodkie łączy" marki Diamant

Celem komunikacji jest budowanie spontanicznej rozpoznawalności, ale i ocieplenie wizerunku jako marki bliskiej milionom Polaków.

Agencja Soul & Mind przygotowała na potrzeby marki Diamant kontynuację strategii zapoczątkowanej w 2020 r. “Słodkie łączy”. Zgodnie z nią cukier Diamant od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole, będąc podstawą dań i wypieków. Kolejnym krokiem w realizacji założonych działań jest produkcja spotu reklamowego z udziałem nowych brand heros marki, który od marca jest emitowany przy wybranych programach VoD.

W spocie pojawiła się 5-osobowa rodzina Słodkich, prezentująca zarówno pokolenie Alfa, jak i generację Y czy Silver Tsunami, łączy ich jedno – miłość do wspólnych chwil i słabość do gotowania. Trend pielęgnowania bliskich relacji i eksperymentowania w kuchni świetnie koresponduje z fundamentalnymi wartościami marki.

Zabawne perypetie rodziny i kota Lukra można śledzić na www.diamant.pl oraz w oficjalnych kanałach social media. Spot reklamowy będzie emitowany przy wybranych programach VoD oraz na YouTube od marca 2023 r. Celem komunikacji jest budowanie spontanicznej rozpoznawalności, ale i ocieplenie wizerunku jako marki bliskiej milionom Polaków.

Dodatkowo wsparciem komunikacyjnym będą działania digitalowe (w tym kampanie banerowe i kampanie w social mediach), a także stała rubryka w tytułach największego dziś wydawnictwa poradnikowego Bauer. Działania z wykorzystaniem product placementu wraz z pozytywnymi emocjami rodzinnymi wzmocnią influencerzy, promując hashtag #slodkielaczy.