Kraj

Reklama

Marketing

Spark Foundry z kampanią dla Vegety "Gotuj się na oszczędzanie”

Kampania zaplanowana jest głównie w kanale digital, wspierana działaniami programatycznymi display i wideo oraz wysyłką MMS.

Marka Vegeta, należąca do firmy Podravka – producenta przypraw i produktów spożywczych, wystartowała z kampanią promocyjną “Gotuj się na oszczędzanie”. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe). Aby wziąć udział w akcji cashback i otrzymać zwrot pieniędzy, należy kupić produkty marki Vegeta lub Vegeta Natur za minimum 10 zł, w tym dowolną przyprawę uniwersalną, zachować paragon i
zarejestrować się na stronie www.promocjavegeta.pl.

Kampania zaplanowana jest głównie w kanale digital, wspierana działaniami programatycznymi display i wideo oraz wysyłką MMS. W kampanii wykorzystano również rozwiązanie Ad-Quest – produkt w ofercie Grupy Publicis Polska, stworzony we współpracy z Questpass – jednym z finalistów pierwszej edycji programu akceleracyjnego NextTechnow by Publicis Groupe.


Akcja potrwa do 16 lipca.