Sieć restauracji należąca do Sfinks Polska ruszyła z kampanią reklamową. Przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. Szczególne wsparcie dostaje najważniejsze danie sieci – shoarma z napojem z asortymentu Pepsi oraz z piwem Okocim. Spot promujący zestaw z piwem będzie emitowany od poniedziałku do czwartku po godz. 20, a reklama z napojem bezalkoholowym – przez cały dzień. Emisja jest przewidziana do 10 października, ale promocyjne ceny zestawów będą obowiązywały dłużej.
Spoty będą emitowane w ponad 40 kanałach (kanały tematyczne, Discovery, kanały rozrywkowe i sportowe, Ale Kino, Canal +, Orange Sport, MTV Polska, BBC Entertainment, Kuchnia.tv i inne). Kreacją i produkcją spotów zajęło się Vision Media. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Starcom. Za kreację i produkcję materiałów BTL wykorzystywanych w restauracjach odpowiada dział marketingu Sfinks Polska.
Kampania otrzymała dodatkowe wsparcie w lokalach (plakaty, podkładki, rolki), a także na stronie internetowej restauracji i na profilu w Facebooku.