Kraj

Sphinx promuje się w telewizji [wideo]

Ruszyła kampania reklamowa sieci restauracji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FwBv5iGmvKGM%22%7D
Sieć restauracji należąca do Sfinks Polska ruszyła z kampanią reklamową. Przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. Szczególne wsparcie dostaje najważniejsze danie sieci – shoarma z napojem z asortymentu Pepsi oraz z piwem Okocim. Spot promujący zestaw z piwem będzie emitowany od poniedziałku do czwartku po godz. 20, a reklama z napojem bezalkoholowym – przez cały dzień. Emisja jest przewidziana do 10 października, ale promocyjne ceny zestawów będą obowiązywały dłużej.

Spoty będą emitowane w ponad 40 kanałach (kanały tematyczne, Discovery, kanały rozrywkowe i sportowe, Ale Kino, Canal +, Orange Sport, MTV Polska, BBC Entertainment, Kuchnia.tv i inne). Kreacją i produkcją spotów zajęło się Vision Media. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Starcom. Za kreację i produkcję materiałów BTL wykorzystywanych w restauracjach odpowiada dział marketingu Sfinks Polska. 

Kampania otrzymała dodatkowe wsparcie w lokalach (plakaty, podkładki, rolki), a także na stronie internetowej restauracji i na profilu w Facebooku.