Zagranica

Śpiewające zabawki w kampanii Freeview

Nowa platforma telewizyjna free-to-air wystartowała z niestandardowymi działaniami reklamowymi.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIlRt3yr2Vhk%22%7D
Freeview, platforma oferująca cyfrowe usługi telewizyjne free-to-air, wystartowała z nową kampanią, za której kreację odpowiada Leo Burnett London. Bohaterami są zabawki, które pozostały na stołach po świątecznej wyprzedaży i śpiewając I Want To Know What Love Is” dopominają się o uwagę.

Spot ma przekonać odbiorców, jaka przyjemność może płynąć z bezpłatnej rozrywki. Za reżyserię filmu odpowiada Sam Brown. Za zakup mediów odpowiada MEC.

Na potrzeby kampanii powstała również specjalna strona internetowa, na której można przeczytać historię każdej z zabawek występujących w spocie. 

(Campaign)