– Sponsoring Multiscreen to kolejne nowatorskie narzędzie pozwalające współpracującym z nami markom jeszcze skuteczniej zbudować pożądany wizerunek i mocniej zaistnieć w świadomości konsumentów. Nabywcom pakietu oferujemy precyzyjny dobór kontekstu, ale przede wszystkim możliwość podążania za odbiorcą i kierowania do niego przekazu tam, gdzie ogląda swoje ulubione programy – mówi Marcin Idzik, dyrektor działu sprzedaży biura reklamy TVN Media.
Jak deklaruje kierownictwo TVN Media, koncepcja produktu wynika z obserwowanych trendów i zmian dokonujących się w sposobie konsumpcji treści wideo. Z analiz TVN Media wynika, że profile widzów stacji TVN i użytkowników Player.pl uzupełniają się, a platforma VoD pozwala zwiększyć widownię danego formatu nawet o 30%. Decydując się na zakup pakietowy reklamodawcy istotnie poszerzają zatem zasięg planowanej kampanii w atrakcyjnych grupach docelowych, szczególnie wśród konsumentów do 30.-34. roku życia i wśród osób wykształconych.
Sponsoring Multiscreen został zaprojektowany jako produkt jakościowy, pozostający w ścisłym związku z danym formatem wybranym spośród jesiennych nowości (m.in. “39 i pół tygodnia”, “Starsza pani musi fiknąć”) lub flagowych, od lat cieszących się popularnością, produkcji TVN (m.in. “Top model”, “Kuchenne rewolucje”, “Kuba Wojewódzki”).
Konstrukcja produktu zakłada analogiczne możliwości ekspozycji marki w kanale TVN i na platformie Player.pl. Ośmiosekundowe billboardy sponsorskie pojawiają się bezpośrednio przy kontencie, w wyróżnionych breakach sponsorskich, standardowo po bloku reklamowym lub po zakończeniu całego programu.
Liczba wyemitowanych billboardów sponsorskich online i offline jest gwarantowana, a zakup kampanii można zrealizować wygodnie za pomocą jednego zlecenia. Obok zwiększonej siły i zasięgu dotarcia Sponsoring Multiscreen wiąże się również z korzyściami cenowymi. Za zakup pakietowy biuro reklamy nalicza dodatkowy rabat.