Kraj

Spot Prince Polo w klimacie Tarantino [WIDEO]

Kreację nowego spotu przygotowała Gruppa66 Ogilvy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2ArxrNrkM_g%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wczoraj ruszyła emisja spotu promocyjnego wafli Prince Polo, którego kreację przygotowała Gruppa66 Ogilvy. 20-sekundowy film nawiązuje swoim charakterem do czołówki filmu “Jackie Brown” Quentina Tarantino.

Spot będzie emitowany w m.in. w stacjach: TVN, TVN Siedem, TVN24, TVN Style, TVN Meteo, Polsat, TV4, Polsat 2, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Superstacja, Discovery. Za jego produkcję odpowiedzialny jest Redworks, planowaniem i zakupem mediów zajął się natomiast dom mediowy Starcom.

Dodatkowo Kraft Foods Polska, producent Price Polo, przygotował promocję konsumencką. Klienci  codziennie – aż do 29 września (tyle potrwa promocja) – mogą wygrywać bilety na dowolne loty europejskie plus 2 tys. zł na wydatki. Organizatorem loterii jest agencja V&P, a więcej szczegółów znajduje się na stronie www.poczujemocje.pl.

Od 2009 roku Gruppa66 Ogilvy wspiera swoimi działaniami ustanowioną wspólnie z Kraft Foods Polska strategię komunikacji wafli Prince Polo opartą na pozytywnych emocjach i skierowaną do młodych ludzi.