Wczoraj ruszyła emisja spotu promocyjnego wafli Prince Polo, którego kreację przygotowała Gruppa66 Ogilvy. 20-sekundowy film nawiązuje swoim charakterem do czołówki filmu “Jackie Brown” Quentina Tarantino.
Spot będzie emitowany w m.in. w stacjach: TVN, TVN Siedem, TVN24, TVN Style, TVN Meteo, Polsat, TV4, Polsat 2, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Superstacja, Discovery. Za jego produkcję odpowiedzialny jest Redworks, planowaniem i zakupem mediów zajął się natomiast dom mediowy Starcom.
Dodatkowo Kraft Foods Polska, producent Price Polo, przygotował promocję konsumencką. Klienci codziennie – aż do 29 września (tyle potrwa promocja) – mogą wygrywać bilety na dowolne loty europejskie plus 2 tys. zł na wydatki. Organizatorem loterii jest agencja V&P, a więcej szczegółów znajduje się na stronie www.poczujemocje.pl.
Od 2009 roku Gruppa66 Ogilvy wspiera swoimi działaniami ustanowioną wspólnie z Kraft Foods Polska strategię komunikacji wafli Prince Polo opartą na pozytywnych emocjach i skierowaną do młodych ludzi.