Kraj

Spot Tiger Energy Drink na czele lipcowego YouTube Ads Leaderboard [wideo]

Drugie miejsce zajął spot sieci komórkowej Play, a trzecie wideo z serii MediaMarkt "Lato z Zenkiem".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FURnYjNbQIJk%22%7D
W znajdującym się na czele zestawienia spocie Tiger Energy Drink (ponad 2,5 mln wyświetleń od 1 lipca br.) raper Abradab “roastuje” Mikołaja Tempkę – najmłodszego w Polsce zawodnika freestyle motocrossu, który na swoim koncie ma już kilkadziesiąt trików. Wideo jest trzecią odsłoną serii autorskich roastów Tigera z udziałem sportowców.  Za kreację reklamy odpowiada agencja Brasil, zaś za zakup mediów dom mediowy Starcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnfZrhH4sP8I%22%7D
Drugie miejsce w lipcu to krótki spot sieci komórkowej Play, w którym Kamil Bednarek w śpiewający sposób przedstawia promocję na lato: 100 GB internetu za darmo przy wyborze oferty Play na Kartę. Reklama jest kreacją agencji Grandes Kochonos, a za zakup mediów odpowiada Mediacom. Na podium znalazł się także spot sieci elektromarketów Media Markt z przygotowanej przez agencję Heart & Brain serii “Lato z Zenkiem” z udziałem gwiazdy disco polo Zenona Martyniuka.

Czwarte miejsce w lipcu należało do reklamy McDonald’s Polska “Spoko?!”, która w humorystyczny sposób przedstawia ulepszenia w burgerach McDonald’s (kreacja: DDB Warszawa). Piąte miejsce to tym razem spot marki Heyah “h**** / wiesz_co_robić” stworzony przez agencję VMLY&R w ramach kampanii “Wiesz, co robić” (zakup mediów: Mindshare).

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie pięciu spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich użytkowników YouTube. Ranking jest ustalany na podstawie algorytmu uwzględniającego parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie dotyczy tylko klipów będących elementami kampanii reklamowych na YouTube.