Spotify uruchomił największą w swojej historii kampanię marketingową, w której podkreśla znaczenie komunikacji i wykorzystuje siłę muzyki jako pokoleniowego spoiwa.
Kampania wystartowała wczoraj i będzie realizowana w kinach, w kanałach VoD, w mediach cyfrowych i na outdoorze. Najważniejsze działania realizowane są w krótkich spotach reklamowych, które ukazują płynność wykorzystania nowoczesnych mediów społecznościowych i aplikacji Spotify do wymiany wiadomości między sobą (Facebook, SMS, Skype, Instagram). Kampania potrwa przez pół roku.
Europejski szef Spotify ds. public relations Kevin Brown podkreślił, że dzięki płynnemu przechodzeniu między kanałami komunikacji typu Instagram – Facebook – Spotify – SMS w ciągu ostatnich czterech tygodni firma zanotowała milion nowych użytkowników. Brown zaznaczył też, że to tylko kwestia czasu, aż Spotify prześcignie iTunes. Spotify w ubiegłym roku miało 24 miliony aktywnych użytkowników i 6 milionów regularnie płacących za pełen dostęp na całym świecie. Brown jest zdania, że firma zbliżyła się do liczny 10 milionów użytkowników.
Za kreację kampanii odpowiada Droga5, a media kupuje MediaVest.
(Marketing Week)