Zagranica

Spotify z największą w historii kampanią w Wielkiej Brytanii

W nowych działaniach Spotify podkreśla znaczenie komunikacji w życiu ludzi.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FX-lcv718QbM%22%7D
Spotify uruchomił największą w swojej historii kampanię marketingową, w której podkreśla znaczenie komunikacji i wykorzystuje siłę muzyki jako pokoleniowego spoiwa.

Kampania wystartowała wczoraj i będzie realizowana w kinach, w kanałach VoD, w mediach cyfrowych i na outdoorze. Najważniejsze działania realizowane są w krótkich spotach reklamowych, które ukazują płynność wykorzystania nowoczesnych mediów społecznościowych i aplikacji Spotify do wymiany wiadomości między sobą (Facebook, SMS, Skype, Instagram). Kampania potrwa przez pół roku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FYnNhFVf2ULo%23t%3D21%22%7D
Europejski szef Spotify ds. public relations Kevin Brown podkreślił, że dzięki płynnemu przechodzeniu między kanałami komunikacji typu Instagram – Facebook – Spotify – SMS w ciągu ostatnich czterech tygodni firma zanotowała milion nowych użytkowników. Brown zaznaczył też, że to tylko kwestia czasu, aż Spotify prześcignie iTunes. Spotify w ubiegłym roku miało 24 miliony aktywnych użytkowników i 6 milionów regularnie płacących za pełen dostęp na całym świecie. Brown jest zdania, że firma zbliżyła się do liczny 10 milionów użytkowników.


Za kreację kampanii odpowiada Droga5, a media kupuje MediaVest.

(Marketing Week)